facebook_pixel
Ügyfélszolgálat: +36 20 543 8939
Ingyenes házhozszállítás 16.990 Ft felett!
  • 0
Kategóriák
Ügyfélszolgálat: +36 20 543 8939
Ingyenes házhozszállítás 16.990 Ft felett!
  • 0
 
Ingyenes házhozszállítás 16.990 Ft felett!
Ügyfélszolgálat: +36 20 543 8939

GY.I.K. | weStyle.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan rendelhetek?

Rendelni kizárólag a webshopon keresztül tudsz. A kiválasztott termékek kosárba helyezése után, a kosár megnyitásával tudod meghatározni a kiszállítás módját, valamint itt is tudsz továbblépni a pénztárhoz. A pénztárban személyes adataid, számlázási címed és a kívánt szállítási cím megadása után tudod kiválasztani a fizetési módot. Regisztrált vásárlóként a rendszer ezeket az adatokat automatikusan menti. A rendelés visszaigazolása után a rendelési folyamat lezárul.

 

Tudom törölni a rendelésem?

Amennyiben a rendelést még nem küldtük el ügyfélszolgálatunkon kérheted a rendelés törlését. Ügyfélszolgálatunkat minden hétköznap 9-16.30 óra között érheted el a +36 20 543 8939-as telefonszámon, vagy a [email protected] email címen.

 

Hogyan tudok fizetni?

Weboldalunkon a PayPal rendszerén keresztül, illetve Barion rendszeren keresztül bankkártyával is fizethetsz. Ezen felül utánvétes (készpénzes vagy bankkártyás) fizetésre is lehetőséged van. Ezeket a kosárban, illetve a pénztárban tudod beállítani rendelésed leadásakor. Fontos, hogy amennyiben utánvétes szállítási módot választasz, utánvétes fizetési módot válassz hozzá.

 

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A szállítás ideje átlagosan 3-5 munkanap, de kivételes esetben 3-7 munkanap is lehet. Szállításért felelős partnereink a GLS és a DHL futárszolgálatok. Rendeléseinket két különböző raktárunkból szolgáljuk ki, így előfordulhat hogy a megrendelésed két csomagban érkezik. A szállítással kapcsolatos részletes információkért kattints ide.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítás díja Magyarországon belül egységesen 990 forint, attól függetlenül hogy a rendelésed egy vagy két csomagban érkezik majd. A szállítás 14990 forint feletti vásárlás esetén ingyenes. Utánvétes rendelés esetén az utánvét díja +290 forint a szállítási költségen felül.

 

Hogyan tudom nyomon követni rendelésem állapotát?

A rendelésed státuszát az alábbi linken tudod megtekinteni: https://westyle.hu/csomagkovetes/ Ehhez a vásárláskor kapott rendelési azonosítódra és a rendeléskor használt email címedre van csak szükség.

 

Hogyan kapok számlát rendelésemről?

A számlát a rendeléskor megadott email címre küldjük el, a rendelés feladása után. Amennyiben szeretnél papír alapú számlát is kapni, kérjük jelezd felénk.

 

Visszaküldhetem a ruhát, ha nem megfelelő a mérete?

Igen. Ha nem vagy megelégedve a termékkel, vagy csak nem passzol a mérete, a kézbesítést követő 14 napon belül visszaküldheted azt, mi pedig visszautaljuk az árát! A visszaküldés díja 690 forint, ami a visszautalandó összegből kerül levonásra. A visszaküldés feltételeiről itt találsz bővebb információt. Fontos tudnod, hogy csak az eredeti, hibátlan állapotban lévő termékeket áll módunkban visszavenni.

 

Mit tehetek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A Saját Fiókom oldalon, a bejelentkezés fül alatt található “Elfelejtett jelszó?” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni. Ehhez meg kell adnod a felhasználónevedet, vagy az email címedet. Új jelszó beállításához csak kövesd az e-mailben kapott utasításokat!

 

Telefonon is tudok rendelni?

Rendelni csak a weboldalunkról tudsz, de az minden böngészőből elérhető, legyen az asztali számítógépen, laptopon vagy egyéb okos készüléken.

 

Hogyan tudok észrevételt tenni?

Reklamációval és egyéb, a szolgáltatásainkkal/termékeinkkel kapcsolatos ügyekkel bátran keresd fel ügyfélszolgálatunkat! A [email protected] email címen, valamint a +36 20 543 8939-as telefonszámon tudsz elérni minket.