Ezen az oldalon leggyakrabban ismételt kérdéseinket gyűjtöttük össze, amelyet igyekszünk a jövőbben folyamatosan frissíteni. Amennyiben kérdéseire itt sem kapna választ, ne aggódjon, keressen minket elérhetőségeink egyikén a hét bármely napján, munkatársaink pedig legkésőbb 1 munkanapon belül mindig válaszolnak Önnek.
Hogyan rendelhetek az oldalról?
Webshopunkról rendelni csak és kizárólag az weboldal online felületén van lehetőség, egyéb elérhetőségeinken adminisztrációs- és logisztikai okokból rendelést nem tudunk befogadni. A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezése után rendelését saját kosarában tudja megtekinteni, szerkeszteni, majd itt lesz lehetősége továbblépni a pénztárhoz is. A pénztárban a személyes adatok megadása után a rendszer a kosár összértéke- és a szállítási hely alapján automatikusan kiszámolja a szállítás díját, valamint felajánlja a fizetési lehetőségeket. (Fontos: A szállítás díja-, valamint a fizetési lehetőségek országonként változhatnak) Regisztrált vásárlóként a rendszer adatait automatikusan menti. A rendelés visszaigazolása után a rendelési folyamat lezárul.
Tudom törölni a rendelésem?
Amennyiben rendelését még nem teljesítettük és raktáros kollégáink még nem állították ki érvényes elektronikus számláját, természetesen van lehetősége rendelésének törlésére. Csak küldjön a rendelést követő max. 1 munkanapon belül egy e-mail üzenetet az [email protected] címre “Rendelés törlése” tárggyal, adminisztrációs munkatársaink pedig segítenek a rendelés érvénytelenítésében.
Hogyan tudok fizetni?
Webshopunkban természetesen jelenleg választhatja az Utánvétes fizetés lehetőségét is, azonban lehetőség van az OTP biztonságos SimplePay rendszerén keresztül MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, valamint American Express bankkártyával-, a PayPal hivatalos felületén keresztül bármely elektronikus kártyával-, valamint PayPal egyenleggel is fizetni. Utánvétes fizetés esetében a DPD/GLS Futárszolgálat munkatársainál készpénzes, valamint bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
Fontos: Utánvétes fizetésre csak belföldi rendeléseink esetében van lehetőség, külföldi megrendelések során csak a Bankkártyás-, elektronikus kártyás-, valamint PayPal fizetésre van lehetőség.
Mennyi időbe telik a kiszállítás?
A szállítás ideje belföldi rendeléseink során átlagosan 1-3 munkanapot vesz igénybe, ez az ünnepi időszakokban akár 3-5 munkanapra is tolódhat. Amennyiben csomagját az 5. munkanapon sem kapta még meg, valószínűleg valamilyen probléma merülhetett fel, így kérjük mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy munkatársaink mielőbb megoldást találhassanak problémájára. Külföldi rendeléseink esetében 1-2 munkanappal hosszabb szállítási idővel tudjuk vállalni kézbesítéseinket.
Menyibe kerül a szállítás?
A szállítási ár Magyarországon belül 990 Ft-tól 1690 Ft-ig terjed, 21.990 forint feletti vásárlás esetében azonban ezt a díjat mi álljuk.
Az utánvétes rendelés egységes díja 390 Ft, mely az alap szállítási díjat terheli, amennyiben 21.990 Ft felett rendel, az utánvét díját is átvállaljuk Öntől.
Külföldi rendeléseink esetében a szállítás díja egységesen (limit nélkül) 12 €.
Hogyan tudom nyomon követni rendelésem állapotát?
Rendelése státuszát az alábbi hivatkozás alatt tudja megtekinteni: https://westyle.hu/csomagkovetes/
Ehhez a vásárláskor kapott rendelési azonosítóra és a rendeléskor használt e-mail címre van csak szükség.
Hogyan kapom meg számlámat?
A számlát raktáros kollégáink állítják ki rendelése teljesítésekor, amelyet rendszerünk automatikusan elküld az Ön által korábban megadott e-mail címre. Amennyiben fizikai formában is szüksége lenne a számlára, kérjük a rendeléskor megjegyzésben tudassa kollégáinkkal, ők pedig mellékelik majd csomagjához.
Visszaküldhetem a ruhát, ha nem megfelelő a mérete?
Természetesen! 14 naptári nap áll rendelkezésére van, hogy visszajuttassa a terméket hozzánk, mi pedig visszatérítjük az árát a fizetéskor használt bankszámlaszámra. A visszaküldés díja belföldön egységesen 990 forint, amit nem szükséges előre elutalni nekünk, ugyanis azt a visszautalandó összegből vonjuk majd le. Amennyiben további információkat szeretne megtudni a Visszaküldés menetéről és feltételeiről, csak látogassa meg a speciálisan erről szóló aloldalunkat, melyet az oldal alján találhat meg.
Mit tehetek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
A Saját Fiókom aloldalán, a bejelentkezés fül alatt található “Elfelejtett jelszó?” gombra kattintva tud új jelszót igényelni. Ehhez csak kell adnia felhasználónevét, a rendszer pedig átsegíti a további lépéseken. Új jelszó beállításához csak kövesse az e-mailben kapott utasításokat! Amennyiben elakadna, írjon egy e-mail üzenetet (a regisztrált profiljához tartozó fiókkal) az [email protected] címre “Elfejtett jelszó” tárggyal, adminisztrációs munkatársaink pedig segítenek manuálisan új jelszót generálni Önnek.