Ügyfélszolgálat: +36 70 772 0227
Ingyenes belföldi házhozszállítás 16.990 Ft felett!
  • 0
Kategóriák
Ügyfélszolgálat: +36 70 772 0227
Ingyenes belföldi házhozszállítás 16.990 Ft felett!
  • 0
 
Ingyenes belföldi házhozszállítás 16.990 Ft felett!
Kategóriák
Ügyfélszolgálat: +36 70 772 0227

Visszaküldés | weStyle.hu

Visszaküldéssel kapcsolatban szeretne több információhoz jutni? Ezen az oldalon mindent megtalálhat.

Mégsem lett jó a kiválasztott ruha?

Nincs megelégedve a rendelt termékkel vagy egyszerűen csak nem passzol a méret? Semmi probléma, 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszajuttassa hozzánk a terméket, mi pedig visszatérítjük az árát bankszámlájára. A belföldi visszaküldés díja 990 forint (külföldi vásárlóink esetében ez 10 €), azonban ezt nem szükséges elutalni nekünk, ugyanis egyszerűen csak majd a visszautalandó összegből vonjuk majd le. Amennyiben bankkártyával– vagy a PayPal rendszerén keresztül fizetett, Önnek nincs már más további teendője; azonban amennyiben vásárláskor az Utánvétes fizetési módot választotta, a visszaküldési folyamat során még meg kell adnia bankszámlaszámát, valamint a hozzá tartozó teljes nevet, ahova a visszáru csomag árát utalhatjuk. Ennyire egyszerű a folyamat!

Fontos: Kérjük ne postai úton adják fel visszáru csomagjaikat, a visszaküldendő termékekért minden esetben mi küldjük a futárt, amelynek részleteiről és várható érkezéséről egy visszaigazoló e-mail üzenet során tájékoztatjuk.

Visszaküldési feltételek:

Fontos, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, sérülésmentesen, bármilyen egyéb kiegészítő kellékkel (pl. ha van hozzá tok, doboz, porzsák, vagy egyéb) küldje vissza, az eredeti címkével.

Kérjük vegye figyelembe, hogy amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek, a termék vételárát nem tudjuk visszatéríteni számlájára és a visszapostázás díját sem álljuk.
Amennyiben az Ön által vásárolt termékről már hiányzik a címke (vagy bármi egyéb, az eredeti csomagolással kapcsolatos kiegészítő), abban az esetben a terméket már sajnos nem tudjuk visszavenni, még akkor sem ha bizonyíthatóan még nem volt hordva, csak felpróbálva. Kérjük a próba során figyeljen arra, hogy ne szakítsa le a címkét a termékről, cipőket vagy papucsokat pedig kizárólag beltéren próbálja, hogy ne használódjon a talpuk. Megértését köszönjük!

A visszaküldés menete:

  1. A westyle.hu-n válassza ki a ’Profilom’ menüpontot, majd jelentkezzen be a személyes azonosítójával és válassza ki a ’Visszaküldés’ menüpontot.
  2. Válassza ki, hogy melyik rendeléséből melyik terméket szeretné visszaküldeni, illetve jelezze nekünk azt is, hogy mi a visszaküldés oka. Amennyiben a 14 nap letelt, ez az opció inaktívvá válik a rendelésen.
  3. A visszaküldendő termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársa fogja felvenni az Ön által korábban, rendelése során megadott szállítási címen. Amennyiben más címen szeretné feladni, úgy kérjük ezt az igény benyújtásával egy időben jelezze felénk, később már nincs lehetőségünk ennek módosítására.
  4. Amennyiben bankkártyával– vagy a PayPal rendszerén keresztül fizetett, Önnek nincs már más további teendője; azonban amennyiben vásárláskor az Utánvétes fizetési módot választotta, a visszaküldési folyamat során még meg kell adnia bankszámlaszámát, valamint a hozzá tartozó teljes nevet, ahova a visszáru csomag árát utalhatjuk.
  5. Ha minden lépésen sikeresen túljutott és elvégezte a visszaküldéshez szükséges összes lépést, 2 üzenet fog kapni.
    Egy automatikus üzenetet kap az igény benyújtásáról, valamint egy üzenetet raktáros kollégáinktól az igény elfogadásáról a további teendőkkel és információkkal. Amennyiben az Utánvétes fizetési módot választotta, úgy kérjük számlaszámát erre az üzenetre válaszolva adja meg.
  6. Ezután már nincs más dolga, mint várni a futárt a megadott címen! Fontos, hogy a csomag már összekészítve várja a futárt, mert Ő nem tudja megvárni a helyszínen míg becsomagolja a termékeket és nem tud segíteni azok csomagolásában se. Javasoljuk, hogy (környezettudatossági okokból) ugyanabba a futárzsákba csomagolja vissza a termékeket eredeti csomagolásával és tartozékaival együtt, amiben rendelés során megérkeztek, majd egy erős-vastag ragasztószalaggal zárja le azt!
  7. Amint a hozzánk visszakerült termékeket feldolgoztuk, raktáros kollégáink továbbítják a szükséges adatokat pénzügyi osztályunkra, akik legkésőbb 7 munkanap múlva elindítják utalását.

Fontos: A visszáru értékét csak akkor tudjuk visszatéríteni, amennyiben az megfelel minden visszaküldési feltételnek, valamint rendelkezünk az utaláshoz minden szükséges információval. Kérjük vegye figyelembe, hogy a visszáru utalások feldolgozási ideje akár (a termék beérkezésétől számított) 5-7 munkanap is lehet. Türelmét és megértését előre is köszönjük!

(Néhány esetben előfordulhat, hogy visszáru utalása adminisztrációs okokból nem érkezik meg időben. Amennyiben az összeg 7 munkanap alatt sem érkezett meg számlájára, kérjük mindenképp vegye fel velünk a kapcsolatot és munkatársaink igyekeznek mihamarabb megoldást találni a hibára)

Elakadt?

Amennyiben további kérdései lennének vagy segítségre lenne szüksége, ne aggódjon, keressen minket elérhetőségeink egyikén a hét bármely napján, munkatársaink pedig legkésőbb 1 munkanapon belül mindig válaszolnak Önnek.