Ügyfélszolgálat: +36 20 543 8939
Ingyenes házhozszállítás 16.990 Ft felett!
  • 0
Kategóriák
Ügyfélszolgálat: +36 20 543 8939
Ingyenes házhozszállítás 16.990 Ft felett!
  • 0
 
Ingyenes házhozszállítás 16.990 Ft felett!
Ügyfélszolgálat: +36 20 543 8939

Visszaküldés | weStyle.hu

Visszaküldéssel kapcsolatban szeretnél több információhoz jutni? Ezen az oldalon mindent megtalálsz.

Mégsem lett rád jó a ruha?

Nem vagy megelégedve a rendelt termékkel, vagy egyszerűen nem passzol a méret? Semmi probléma! 14 napod van, hogy visszajuttasd a terméket hozzánk, mi pedig visszatérítjük az árát a bankszámládra. A visszaküldés díja 690 forint, amit nem szükséges előre elutalnod nekünk, mert a visszautalandó összegből vonjuk majd le. Ennyire egyszerű a folyamat!

Fontos tudnod, hogy ha utánvéttel rendelted a csomagod, akkor is banki utalással tudjuk visszatéríteni az árát, így ehhez mindenképp szükség lesz egy érvényes számlaszámra ahol fogadhatod az összeget.

Visszaküldési feltételek:

Fontos, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, sérülésmentesen, bármilyen egyéb kiegészítő kellékkel (pl. ha van hozzá tok, doboz, porzsák, vagy egyéb) küldd vissza, az eredeti címkével.

Kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek, a termék vételárát nem tudjuk visszatéríteni számládra. Amennyiben az általad vásárolt termékről már hiányzik a címke, vagy bármi egyéb, az eredeti csomagolással kapcsolatos kiegészítő, abban az esetben a terméket már sajnos nem tudjuk visszavenni tőled, még akkor sem ha bizonyíthatóan még nem volt hordva, csak felpróbálva. Kérjük a próba során figyelj rá, hogy ne szakítsd le a címkét a termékről, cipőket vagy papucsokat pedig kizárólag beltéren próbálj, hogy ne használódjon a talpuk. Megértésedet köszönjük!

A visszaküldés menete:

  1. A westyle.hu-n válaszd ki a ’Profilom’ menüpontot, majd jelentkezz be a személyes azonosítóddal, és válaszd ki a ’Visszaküldés’ menüpontot.
  2. Válaszd ki, hogy melyik rendelésedből melyik terméket szeretnéd visszaküldeni, illetve jelezd nekünk azt is, hogy mi a visszaküldés oka.
  3. A visszaküldendő termékeket futár fogja felvenni egy általad megadott címen, amit kiválaszthatsz a korábbi szállítási címeid közül is, de akár teljesen új címet is megadhatsz, ha például a munkahelyedre szeretnéd rendelni a futárt.
  4. Ha eredetileg bankkártyás fizetést választottál, akkor automatikusan visszautaljuk a visszaküldött termék árát (mínusz 690 forint visszaküldési költség) az eredetileg használt számlára. Ha a rendelés során az utánvétet választottad, akkor szükségünk lesz egy bankszámla számra ahova visszautalhatjuk neked az összeget. Kérjük, hogy add meg a számlaszámot és a hozzá tartozó nevet. Ha elakadnál, keresd ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9.00-16.30 óráig telefonon, vagy e-mailben a hét minden napján, 0-24.
  5. Amennyiben sikeresen elvégezted a visszaküldéshez szükséges lépéseket, e-mailben értesítünk a kérelem rögzítéséről. Ezután nincs más dolgod, mint várni a futárt a megadott címen! Fontos, hogy a csomag már összekészítve várja a futárt, mert ő nem tudja megvárni a helyszínen míg becsomagolod a termékeket, és nem tud segíteni azok csomagolásában. Javasoljuk hogy abba a futárzsákba csomagold vissza a termékeket amiben megérkeztek hozzád, és egy erős, vastag ragasztószalaggal zárd le azt.
  6. Amint a hozzánk visszakerült termékeket feldolgoztuk, e-mail értesítőt kapsz tőlünk.
  7. A visszaküldött termékek vételárát (mínusz a visszaküldési költség) akkor tudjuk neked visszatéríteni, amennyiben megfelel minden visszaküldési feltételnek, melyről bővebben alább olvashatsz.

Elakadtál?

Ügyfélszolgálatunk bármikor szívesen segít neked, ha valami nem egyértelmű a visszaküldési folyamat során. Elérsz minket hétfőtől péntekig 9.00-16.30 óráig telefonon, vagy e-mailben a hét minden napján, 0-24.